W naszych działaniach można wyróżnić trzy podstawowe etapy.
1. Najważniejszy jest początek – spotkajmy się!
Żadna internetowa ankieta ani też wymiana wiadomości mailowych, nigdy nie zastąpią prawdziwej, szczerej rozmowy na temat Państwa oczekiwań odnośnie organizacji ślubu i wesela. Wychodzimy z założenia, że początkiem naszej współpracy powinno być spotkanie w cztery oczy, w trakcie którego wysłuchamy na czym Wam najbardziej zależy, jakie są Wasze marzenia i wyobrażenia. Już na tym etapie poznamy mniej więcej Państwa oczekiwania, a to na pewno pomoże nam w dalszym działaniu. Co ważne – potrafimy słuchać. Jeśli chcecie zacząć działać z naszą firmą lub też porozmawiać o wstępnych propozycjach, prosimy o kontakt poprzez drogę mailową. Otrzymacie Państwo stosowny kwestionariusz do wypełnienia, a potem zostaje nam umówić się na spotkanie – przy aromatycznej kawie, w klimatycznej kafejce, itp. To zawsze najlepszy sposób na udany początek naszej współpracy.
2. Tylko najlepsze rozwiÄ…zaniaÂ
Drugie spotkanie to już przede wszystkim konkretne pomysły wyrosłe na gruncie rozmowy o Waszych wyobrażeniach. Na podstawie pierwszej rozmowy uwzględniamy to, na czym Wam najbardziej zależy i tworzymy kompletną strategię całej organizacji ślubu i wesela. Oczywiście, liczymy także na Państwa sugestie, które są dla nas najważniejsze na każdym etapie działań. Po wszelkich ustaleniach, otrzymacie od nas wstępną, odpowiednio opisaną ofertę wraz ze szczegółowym kosztorysem.
3. DziaÅ‚amy!Â
Jeśli przedstawiona przez nas oferta spełni wszystkie Państwa oczekiwania, pozostaje nam tylko spotkać się na omówienie i podpisanie umowy. A później…później już od pierwszego dnia współpracy, zajmiemy się każdym elementem związanym z organizacją tego najważniejszego dla Was dnia!
event & wedding planner
ALEKSANDRA JAKUBOWSKA
tel.: +48 720Â 320Â 720
email: a.jakubowska@aj-event.pl
Marii Skłodowskiej Curie 29
55-120 Oborniki Śląskie k. Wrocławia
woj. dolnośląskie
Masz pytania? Napisz!